Thursday, October 10, 2013

Nak cerita jugak lah pasal Nuffnang CPC ni..


Lebih kurang cam gitu la rupanya advertisement Ford MCA Launch dalam option skycrapper. Lagi satu Leaderboard kalau melintang kat atas tu. Haaa.. I dapat twice in the month of September. I tengok blogger lain semua cakap thank you Nuffnang, ada yang print screen the earning, and say good words in return of gratitude.

Thank You jugak lah Nuffnang. I dapat 50sen! Gerenti sendiri click tuh! LOL. Tau kan..kalau Cost Per Click (CPC) meaning berapa banyak orang/readers yang click on the advertisement lah. Thank You jugak Ford. I feel generous tetiba giving at least two people organic backlink (betul ke apa aku cakap ni?). Walaupun tak de ribu2 readership, but it is a sincere backlink. Terimalah! Hehehhehe.. Untung2 nanti ada orang baik hati ngan I pulak kan. Just realize that blogging world is so mesh up! Among bloggers they are supportive to each other. Orang ni follow orang tu. Blogwalking, bloghopping whatever. Memang rajin ah! Tapi uols remember, jangan sampai abuse internet access in the office. Hah, tu nanti kena sekolah dengan I pasal that is my Master thesis tau. Read here.

I never test drive or own a Ford before. Closest encounter was with a young consultant girl kerja PWC was telling the whole class dengan bangganya (i could sense that from her tone) masa tu we attended ISMS Lead Auditor training dekat PJ last year kot. She said she chose the car for the prestige. Must be something la kot kereta Ford Fiesta nih. I pakai kereta Jepun je.

No comments:

Post a Comment

Tell me what you think